Swift

Moje obľúbene YouTube-rky!

V dnešnej dobe sleduje YouTube naozaj skoro každý. Ja v tejto skupine nesmiem chýbať a tiež mám veľa obľúbene YouTube-rky. Niektoré sledujem dlhšie, niektoré kratšie, niektoré radšej..A taktiež sú Beauty, Fashion, Random a všelijaké iné. Milujem, keď nejaká YouTube-rka pridá nejaké video a teším sa na večer, že si to video večer v postelí v kľude pozriem.



1. Stylewithme
Je to krásna 18 ročná Vietnamka ktorá žije v Česku. Táto YouTube-rka točí väčšinou videá o kozmetike a oblečení, ale taktiež na jej kanáli môžete nájsť videá ako sú napríklad Challenge. Táto Vietnamka mi už od začiatku "prirástla k srdcu" a vždy som rada, keď vydá nejaké nové video. 

2. TheTeenGirlLooks
Ďalšia YouTube-rka je tiež z Česka. Volá sa Aneta a má 14 rokov. Aj táto YouTube-rka natáča prevažné o kozmetike a oblečení. Túto babu som si obľúbila jej originalitou a jej správaním, proste mi sadla. Musíte uznať, že aj Aneta je veľmi krásna.

3. Anitta Ball
Túto YouTube-rku som začala sledovať medzi poslednými, čo ľutujem. Má veľmi krásne videá. Tato baba má 15 rokov a aj ona je veľmi krásna. Veď uznajte sami. Veľmi ma mrzí, že už prestáva natáčať keďže som sa na jej videa tešila tiež. A tiež natáča o kozmetike a oblečení.
YOUTUBE

4. Boncamila 
Jediná slovenská YouTube-rka ktorá natáča videa o oblečení a kozmetike. Je veľmi krása a milá. Som rada, že som si s ňou mohla aspoň chvíľku písať. Má 17 rokov a na taký mladý vek vyzerá úplne úžasne. Má naozaj krásne videá.

5. NikolsLife
Táto baba má 19 rokov a pochádza z Česka. Natáča všetky možné videa okrem kozmetiky a oblečenia. Jedinečná je v tom, že dokáže dokonalo kresliť a taktiež natáča videa ako kreslí.
YOUTUBE

Aké sú vaše obľúbené YouTube-rky? :)

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Přiznám se, že ani jednu z holek nesleduji, občas ale kouknu na nějaké video od Stylewithme. Já mám hodně ráda holky z A cup of style a PetruLovelyHair :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images