Swift

Moja jednotka v starostlivosti o ruky

Asi pred pol rokom, keď som hľadala po dome nejakú kozmetiku, som našla jeden nový krém na ruky od Dermacolu. Hneď som ho vyskúšala a bol ako uliaty na mňa! Odvtedy nepoužívam žiaden iný krém na ruky a zatiaľ som veľmi spokojná.


Reč je o Dermacol Beautiful hands (Silkening Hand Cream), čo v preklade znamená Dermacol Beautiful hand ( Zvláčňujúci krém na ruky). Ďalšou výhodou je, že chráni aj nechty, nielen ruky. Vytvára na pokožke ochrannú bariéru.Chráni ruky pred vonkajšími vplyvmi. Účinná kombinácia glycerínu, D-panthenolu a vitamínu E má regeneračné, hydratačné a zjemňujúce účinky.Jeho vôňa sa nedá opísať, ale je celkom príjemná. Ani nie letná, ani zimná,, proste v každom ročnom období je vynikajúci. Verte či nie, odkedy ho používam (cca. 6 mesiacov), mám v tube ešte toľko krému, že by som sa s ním mohla krémovať ešte ďalší pol rok keď nie viac. Z mojich skúsenosti vám ten krém na ruky vrelo odporúčam. Ruky mi vydržia byť "mastné" aj 10 hodín. A taktiež aj jeho cena, iba 2€ vám nebráni si ho zaobstarať. Jeho objem je 100 ml. 






 Aký krém na ruky používate vy? Máte skúsenosti s týmto krémom na ruky? Mate radi značku Dermacol? 



Taktiež vám pripomínam, že až do 15.8.2015 prebieha na mojom blogu GIVEAWAY 
Veľa šťastia prajem. 

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images