Swift

Moje nevyhnutnosti na cesty

Keďže začalo leto a aj prázdniny, každý sa chystá niekam na dovolenku alebo na výlety. A keďže aj ja budem minimálne 3 krát cestovať, rozhodla som sa napísať vám, čo sú moje nutnosti na cestovanie. Sú to také tie maličkosti, ktoré si nedávam do kufra ale do batoha.



1.  Batoh
Aby som si všetky tie veci mohla zobrať, tak si ich musím do niečoho dať, však? 
Ja mám tento nový z C&A

2. Fľaša
Treba dodržiavať pitný režim a obzvlášť v lete, takže mi treba aj fľašu. 
Ja mám túto zo stránky www.mybottle.sk a tiež som na ňu robila aj recenziu TU.

3. Balzám na pery
Keďže ja trpím suchými perami aj v lete, tak je pre mňa nevyhnutné mať balzám stále so sebou.
Ja mám EOS ktorý som si kúpila v DM a taktiež som naňho robila recenziu TU 

4. Dezodorant 
V lete aj zime sa potí úplne každý, a ja neznášam ten smrad z potu, takže ďalšia nevyhnutnosť pre mňa je dezodorant alebo antiperspirant. 
Moje najobľúbenejšie dezodoranty sú značky PlayBoy. 

5. Voňavka
Keď sme už pri tých vôňach, taktiež si beriem so sebou mini voňavky od Miss Sporty ktoré som dostala na Vianoce. 
Najčastejšie používam túto ružovú neviem, či má nejaký špeciálny názov, ktorá je sladká.

6. Antibakteriálny gél na ruky
Keď si predstavím, koľko ľudí držalo tú rúčku, sedačku a všetko okolo mňa a ja mám potom niečo jesť..No fuuj! Preto mám skoro stále so sebou antibakteriálny gél na ruky z Coop Jednoty. 
Na to, že je z Coop Jednoty ho môžem iba chváliť.

7. Vreckovky
Keď si potrebujete utrieť ruky, zachytí vám nádcha alebo vás niečo dojme, klasické vreckovky sú súčasťou asi každého z nás. Ja som si vybrala tieto roztomile s bodkami od Harmony.

8. Hrebeň
Väčšinou sa mi stáva, že keď vyjdem z domu mám ešte pekné vlasy, ale o pár hodín ich mám hrozne a práve preto si so sebou skoro všade beriem hrebeň. 
Ja mám teda Tangle Teezer s rúčkou modrej farby z jedného kaderníctva v NMnV. 

9. Dáždnik 
Pri horšom počasí si sebou beriem aj dáždnik. Tento mi kúpila mamina a je veľmi roztomilý. 
Kúpila ho v klasickom Čínskom obchode.

10. Slúchadla 
Ja si beriem 2, pretože sa mi už pár krát stalo, že som si jedne buď stratila alebo som si ich zabudla.
Prvé (oranžové) sú značky COLOUR YOUR WORLD by URBANZ, a druhé sú narýchlo kupované zase v Čínskom obchode. 

11. Peňaženka
Peňaženka je dnes asi súčasťou každého. Ja mám túto s plameniakmi z KIK.

12. Power Bank 
Power Bank je dobrým spoločníkom, ak ste závislí na internete ako ja. Nemusíte sa báť, že sa vám batéria vybije. Veľké + má aj za to, že si na ňom môžem nabiť aj fotoaparát. Zatiaľ to považujem za najlepšiu kúpu za mesiac Jún. 
Ja ho mám značky  ADATA a má 4200 mAh.

13. Nabíjačka
Ak nemám pri sebe PowerBank čo sa asi nestane tak mám so sebou klasickú nabíjačku.

14. Fotoaparát 
Ak ste typ človeka ako ja, čo rád všetko fotí, tak určite ani vám nesmie chýbať fotoaparát. 
Keďže naňho fotím, tak vám ho nemôžem ukázať, ale mám teda Canon IXUS 132 a som s ním spokojná. 
Dám vám sem aspoň fotku, v ktorom ho všade nosím. 

15. Kniha/Časopis
Ak radi čítate, tak určite poznáte to, že si všade so sebou beriete svoju obľúbenú knihu. Ja mám teda tieto a to sú Na vine sú hviezdy - John Green a Sára - Dominik Dán.  

Čo sú vaše nevyhnutnosti na cesty?

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ve spoustě věcí se shodneme a také bych si je hned sbalila do tašky :) Líbí se mi peněženka s plameňáky :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skoro vo všetkom sa zhodneme :) ja si musím brávať ešte aj žuvačky, bez nich ani na krok :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images