Swift

TAG - Summer TAG

Ahojte baby! <3 Keďže sa nám začalo leto aj keď to tak nevyzerá, tak ako môj druhý TAG som zvolila Summer TAG. Summer TAG je o tom, že budem odpovedať na rôzne otázky ohľadom leta. Niektoré otázky sú skopírované, niektoré sú z mojej hlavy. Užite si príspevok!





  1. Obľúbený letný bronzer? Bronzer mám iba jeden, ale snažím sa obmedzovať maľovanie, takže momentálne žiaden.
  2.  Obľúbený letný drink? Či už ste chalan alebo baba, kto by neodolal v 35°C vychladenému nápoju s citronom, mätou a ľadom? 
  3. Obľúbený letný produkt na pery? Momentálne je to asi EOS o ktorom som už aj písala recenziu TU
  4. Bazén alebo pláž? No keďže som na dovolenke pri mori bola iba raz, tak je to bazén. Ale za iných okolnosti by to bolo určite more!
  5. Opaľovanie alebo samoopaľovanie? Ja sa nikdy vyslovene neopaľujem. Vždy to nechám na "voľnú ruku prírody" hh, takže ak si mám vybrať jedno z toho, tak opaľovanie.
  6. Obľúbený letný lak na nechty? Doma mám vo svojej zbierke iba čierny, biely a priesvitný lak..Tak čo myslíte? 
  7. Nejaké letné tradície? Každý rok chodievam na východ do Prešova k babke.
  8. Najkrajšia dovolenka? Najkrajšia dovolenka bola asi v roku 2007? 2008? neviem presne ale bola to dovolenka s mojimi starými rodičmi a strýkom v Bulharsku.
  9. Obľúbená letná vôňa? Moja obľúbená letná vôňa je asi vôňa melóna, a bude sa to zdať trošku divne, ale vôňa chlóru.
  10. Obľúbené jedlo na grilovačke? Keďže nejedávam veľa mäsa (špekáčiky, klobásy a podobne) tak je to asi grilované kuracie mäso.
  11. Kam sa chystáš toto leto na dovolenku? Na dovolenku k moru, alebo na hory sa nechystám nikde, ale na začiatku prázdnin idem na KDN tábor ako zdravý súrodenec na srdce je chorý môj brat a taktiež sa chystám už do spomínaného Prešova k babke a do môjho rodného mesta (Gelnica) k tete.
  12. Čo máš na lete najradšej? Na lete milujem, že môžem byť hore do kedy chcem, že aj večer o 23:00 je pomerne teplo, opekačky, grilovačky, tábory a koopec nových ľudí a zážitkov.
  13. Vysnívaná dovolenka? Milujem krajinu Nórsko, takže moja vysnívaná dovolenka je Nórsko.
  14. More alebo hory? Asi by som sa rozhodla skôr pre hory.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Mne sa tvoj tag páčil :)) Cez leto budem chodiť na kúpaliská, chaty a podobne :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super TAG, moc ráda si čtu odpovědi jiných blogerek, alespon se tak o nich dozvím něco nového. Já jsem ho dělala také, jestli chceš mrkni :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/search/label/TAGs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) Ďakujem za návrh, určite si tvoj blog pozriem :)

      Odstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images