Swift

Koncoročný výlet - Liptov #III. Deň - Piatok

Ahojte! 3/3 časť z koncoročného výletu na Liptove bol veľmi krátky. Bol krátky z dôvodu, že sme išli len na plavbu loďou po Liptovskej Mare a potom nákupy v Laugaríciu (TN).
1/3 - Streda
2/3 - Štvrtok




 Plavili sme sa cca. hodinu a z príjemnej plavby loďou sa stala hrôzostrašná z dôvodu zimy. Plavbu sme si mali užiť ale nejako sa to nevydarilo. Nevadí, urobila som pár fotiek ktoré si myslím stáli za tú zimu. Cesta bola veľmi dlhá, a z neznámeho dôvodu sme zastali na jednom salaši tuším Krajinka. Mali sme tam 30 minutovú zastávku. Konečne sme vyrazili do Laugarícia. V Laugaríciu som si kúpila veci na blog (chystám pre vás prekvapenie). Nekupovala som si nič pre seba, zbytočne. Domov som prišla okolo 16:00 a celý koncoročný výlet hodnotím na 1*! Bolo tam naozaj skvelé, skvelí ľudia, výborný kolektív..Som rada, že som sa ho mohla zúčastniť a zároveň vám odporúčam navštíviť všetky tie miesta. (Vlkolínec, Demänovská jaskyňa slobody, Bobová dráha - Pavčina lehota , Turistika - Prosiecká dolina , Tatralandia aj plavbu loďou po Liptovskej Mare).







Ďakujem za prečítanie všetkých troch častí koncoročného výletu a prajem síce upršaný, ale krásny deň. 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. škoda že to počasie nevyšlo :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda, že vám počasie nevyšlo, inak je Liptov krásne miesto :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Počasie si nevyberieš :/ Ale pekný článok :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images