Swift

Recenzia #I - EOS

Dnes som si s rodinou urobili malý "výlet" do Trenčína. Ako stále, aj teraz sme išli do Laugarícia. V Laugaríciu ma z oblečenia nezaujalo nič, tak som si išla kúpiť nápoj z čerstvého ovocia (Fresh) a dala som si All inclusive. Potom som s maminou išla do DM. Pomaličky som prehľadávala regále pretože som hľadala obrúsky na mastnú pleť. Nenašla som ich, tak som pozerala niečo iné čo ma zaujme. Objavila som tam EOS! Nemohla som ho tam nechať tak som si ho hneď zobrala do košíka. Nič viac som si už nevybrala tak sme sa vydali smerom ku pokladniam. Mamina zaplatila a ja som si spokojne zobrala som EOS. 


Väčšina z vás vie čo EOS je. Ale stále sa tu nájde niekto, kto tú značku nepozná. A práve preňho je tento článku. Spoločnosť EOS alebo Evolution of Smooth bola založená v roku 2006 v New Yorku, takže je to Americká značka. Vyrába kvalitné prípravky na starostlivosť o pleť - krémy na holenie, telová mlieka a samozrejme EOS balzamy na pery. EOS balzamy obsahujú bambucké maslo a vitamíny C a E. 
Ja osobne som si EOS kúpila iba (až) dnes, takže vám toho o tom či mi EOS pomohol alebo nie asi veľa nepoviem, ale podľa recenzií a názoru niekoľkých mojich kamarátok stojí zato kúpiť si ho. Jedine čo vám môžem o ňom povedať ja, že má nádherný obal, ešte nádhernejšie vonia a keď si ho dám na pery, ostane mi tam tá jeho príjemná chuť, takže si potom stále lížem pery :D. Mám príchuť jahodová zmrzlina. Zatiaľ som s ním spokojná a ani jeho cena 7,49€ mi neprekáža. Určite vám dám v priebehu niekoľko týždňov či mi pomohol alebo nie. 
Máte aj vy svoj EOS? Akú príchuť máte? A ste s ním spokojný? :)



Prajem pekný večer ^^ 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Popravdě?
    EOS mi vůbec nevyhovuje, mám z něj akorát popraskané rty a takové Labelo je DALEKO levnější a lepší. Jediné, co uznávám, že je super je vůně a chuť. Výdrž taky mizerná.
    Já osobně trpím na popraskané rty. Nemůžu říct jistě, že je to od něj, ale trpím na ně od doby, kdy jsem eos začala používat. Možná jsem jediná, ale kdyby někdo měl stejný problém jako já, doporučuji si zajít do lékárny. Já používám Panthenol balzámy na rty a nemůžu jinak než chválit. Nemají vůni ani chuť, ale rozhodně nesmrdí, dlouho vydrží, mají ochranný faktor (který má eos jenom jeden a ten je příchutí docela mizerný) a hlavně opravdu hydratují!Jejich cenu bohužel nevím, ale když už jsi si byla ochotná koupit eos tak tahle cena bude v pohodě...
    Něchci od eos balzámů nijak odrazovat, jen mně v žádném případě nevyhovují. Chápu, že každý to má jinak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je jasné, že vždy sa nájde skupinka ľudí, ktorým bude vyhovovať, ktorým nijak nepomôže alebo nejako poškodí. Práve preto som sa rozhodla zakúpiť si ho. Vyskúšať, či mi nejako pomôže alebo naopak, poškodí. Každopádne ďakujem za názor a za tvoju skúsenosť s ním! Pekný deň ti prajem :)

      Odstrániť
    2. Mne síce eos vyhovuje a nemám s ním problém, ale máš pravdu v tom, že Labelo a mnohé iné balzamy (bežne dostupné aj tu na SK a za primeranú cenu) sa s ním môžu porovnávať a sú aj lepšie.
      SweetSunshineWorld

      Odstrániť
  2. Môj názor na EOS je taký, že to vyzerá skvelo, no 7€ by som zaňho nedala. Je to pre mňa tiež trend ako Baby lips. :) Nebránim sa experimentovať s ním, len ho teraz majú všetci (veď je to trend) a toľké peniaze by som za to nedala :). Inak pekná recenzia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to samozrejme na tebe či si ho kúpiš. Ako som vo svojej recenzii už spomínala, moje kamarátky a ani ja s ním problém nemáme, ale ako komentovala Rommi D, jej skôr ublížil ako pomohol. Odporúčam ti ho, a ak budeš mať nazvyš 7€, alebo bude o pár mesiacov lacnejší určite si ho kúp :) A ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  3. Mala som modrý, ale moc mi nesadol, neviem ako ostatné, možno v budúcnosti skúsim inú vôňu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné :) Treba skúšať..Prajem veľa úspechov :)

      Odstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images