Swift

Wishlist #1 - Jún

Ahojte baby! Konečne som sa dostala aj ja k Wishlist-u. Bude vychádzať každý mesiac, pričom vám každý mesiac napíšem, čo som si z predošlého Wishlist-u kúpila. Chápete nie? Keďže je to prvý Wishlist, nemôžem vám napísať nič z predošlého. Ak neviete, čo Wishlist je, tak je to "zoznam" oblečenia, kozmetiky, doplnkov atď. ktoré by si si chcela kúpiť alebo ich proste len chcem. Je to na spôsob koláže, pričom ku každej veci vám niečo napíšem. Príjemne čítanie <3 

Nájdite si chvíľku času na vyplnenie dotazníka, prosím.


Červený rúž
Už dlhšie túžim po nejakom červenom rúži, ale nikdy som si ho nekúpila. Vôbec neviem prečo..Asi preto, že si buď neviem vybrať farbu alebo to je tým, že na ten rúž vždy keď som v drogérii zabudnem. Ale povedzte samé, v ktorej kabelke by nemal chýbať červený rúž? V každej. Ak máte nejaké typy, na dobrý červený rúž, tak mi určite napíšte do komentárov jeho názov. 

Telový lak
Bez ohľadu na to, či máte dlhé alebo krátke nechty, vždy by mali byť krásne upravené. Tak ako aj biely alebo čierny lak, je základnou jednotkou aj telový lak. Nechápem, ako je možné, že ešte stále ho nemám doma! No nevadí, niekedy si ho určite zaobstarám. Telová farba sa hodí naozaj ku každej farbe. Taktiež budem rada, za všetky návrhy na kvalitný telový lak. 

Rifľová košeľa 
Rifľová košeľa, hmm..Ja ako milovník všetkých druhov košieľ a nemám jednú rifľovú doma? Hanba! Rifľová košeľa sa hodí k legínam, šórtkam, farebným rifliam....Proste skoro ku všetkému a práve preto by som jednú chcela mať doma.

Vintage hodinky 
Kto by nemal rád vintage oblečenie? Úplne dokonalé veci, dokonalé vzory..Ja osobne vintage style milujem! A práve preto mám vo svojom Wishlist-e krásne vintage hodinky! <3 
 Tenisky VANS (Vans of the wall)
Úplne milujem tenisky Vans! Je ich toľko, že ani milionár by si ich nekúpil všetky! :D Veľmi sa mi páči prešívanie, vzory..A práve preto by som jedne chcela vidieť v mojom botníku. 
Biele tielko 
Tak ako som už spomínala pri lakoch, tak aj v oblečení je základná farba biela a čierna. A čo viac by mala mať baba v šatníku ako jednofarebné tielka? 

Vintage batoh 
Už sa tu dnes vintage veci riešili, takže k tomu netreba nič viac písať.

Crop Top
Je teplý letný deň a tebe je vonku aj v tričku teplo? Skvelým riešením je Crop Top! 

Cardigan 
Ten je vhodný skôr na chladnejšie ročné obdobie na "výzdobu" už spomínaného jednofarebného tielka.

Okuliare Lenonky
Hit dnešného leta!

Slip-on shoes 
Krásne topánky po ktorých túžim už dlhšie.
Čierne legíny
A nakoniec obyčajne legíny, ktoré ja bohužiaľ v šatníku z neznámeho dôvodu nemám.

Dúfam, že sa vám príspevok páčil <3

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Miluju riflové košile, dost dobrý seznam :)

    Budu ráda, když se mrkneš na muj blog a klidne zanecháš i komentář :) ->> http://nelatrebatic.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images