Swift

Haul - Prešov

Ahojte, tento týždeň som sa vrátila z východu kde som bola 2 týždne na prázdninách u starých rodičov v Prešove. V Prešove bolo fajn až na to počasie. Chodili sme väčšinou iba po sídlisku kde bývajú, ale boli sme aj v meste. Taktiež som si tam nakúpila veľa vecí, takže sa pohodlne usaďte a prajem vám príjemné čítanie.



KOZMETIKA


Rúž Essence v odtieni 14 ( ADORABLE MATT!)
Cena: 2,49€
Obchod: DM

Riasenka Pump Up
Značka: Miss Sporty
Obchod: DM

 Labello Strawberry
Cena: 1,49€
Obchod: Tesco
Labrosan Camomilla
Cena: 1,69€
Obchod: Kaufland
Balea Melone
Cena: 1,49€
Obchod: DM

Essence Zmatňujúce obrúsky 
Cena: 2,19€
Obchod: DM

Adidas Antiperspirant Cool&Care 6 in 1
Cena: 2,49€
Obchod: Tesco

OBLEČENIE

Ponožky do baleriniek, v mojom prípade do Vansiek 
+ V čiernej farbe
Cena: 0,60€ za kus
Obchod: Čínsky obchod

 Plavky
Cena: 10,50€
Obchod: Čínsky obchod

Tričko
Cena: 4€
Obchod: H&M

 Tričko s 3/4 rukávom 
Cena: 7€
Obchod: H&M

 Tričko
Cena: 1,95€
Obchod: GATE
 Kraťase
Cena: -
Obchod: Ralph Lauren
 Teplaky
Cena: 10,99€
Obchod: Čínsky obchod

OBUV


Tenisky Vans Off The Wall
Cena: 37,99€
Obchod: Baťa


Žabky
Cena: 8,99€, po zľave 3,49€
Obchod: Kenvelo

KNIHY


 Názov: Láska neumiera  
Autor: Michal Baňanka
Cena: 3€
Vydavateľstvo: IKAR
Kníhkupectvo: Panta Rhei


  Názov: 1222 metrov nad morom
Autor: Anne Holtová
Cena: 6€
Vydavateľstvo: IKAR
Kníhkupectvo: Panta Rhei


  Názov: Zlatý Kompas
Autor: Philip Pullman
Cena: 2€
Vydavateľstvo: IKAR
Kníhkupectvo: -


  Názov: Už sa mi aj snívaš!
Autor: Jana Benková
Cena: 2,50€
Vydavateľstvo: Emma
Kníhkupectvo: - ( v časopise Emma (August 2015) )

DOPLNKY


 Hodinky
Cena: 6,50€
Obchod: Čínsky obchod

 Náhrdelník s vtákom 
Cena: 0,98€
Obchod: GATE

OSTATNÉ


 Sviečka s vôňou pomaranča
Cena: 2,29€
Obchod: Kaufland

Pero STABILO
Cena: 1,60€
Obchod: Papiernictvo 


Zápisník na blog
Cena: 1,55€
Obchod: Papiernictvo 

Dúfam, že sa vám môj prvý Haul páčil a prajem vám krásny augustový večer.

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Krasne veci :) ten ruž mám tiež doma a je super :)
    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ja som ho ešte neskúšala, ale zajtra ho konečne skúsim :D

      Odstrániť
  2. Moc pěkné věci sis nakoupila. Hodně se mi líbí vansky a všechno to oblečení. :-) Labello jsem si nedávno taky koupila, ale melounové.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem a som rada, že sa ti moje veci a hlavne Vansky páčia :) No ja som mala už ten od Balei, tak som si kúpila jahodový :)

      Odstrániť
  3. Jee do Prešova se letos s přítelem chystáme, má tam rodinu...nedávno jsem dočetla knížku Zlatý kompas a nic moc :( film byl lepší

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé :) Je to naozaj krásne mesto. Fuuha, no ďakujem, ale aj tak sa do nej pustím :)

      Odstrániť
  4. Tričko s plameňákem je úplně boží! ♥ Rtěnka vypadá taky super a řasenka mi bohužel nevyhovovala :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Ja mám takú istú len v modrej farbe a tá mi vyhovovala, ale mala som už 2, tak som chcela skúsiť niečo nové :)

      Odstrániť
  5. Super nákupy! Vanky se mi moc líbí, vybrala sis dobře. Tu řasenku od Miss Sporty jsem taky měla a přemýšlím, že bych si ji koupila znovu. Zmatňující papírky si taky musím koupit.

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fú, tak to si nakupovala poriadne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to áno :D ale som tam iba raz za rok na prázdninách a oni mi veľmi radi doprajú :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ja som ju prečítala za jedno poobedie..Ja naozaj úžasna! :)

      Odstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images