Swift

RECENZIA #II - Gigabyte GSmart Mika M3

Ahojte! Dnešný článok bude recenzia na môj mobilný telefón značky Gigabyte. Tento mobilný telefón som si kúpila na začiatku januára v tomto roku (2015). Telefón som si vtedy kúpila za 155€ cez internetový obchod Digitall. Dnes sa cena pohybuje okolo 130€. Nevadí, ja som s kúpou tohto mobilného telefónu aj tak spokojná. Na to, že stál "iba" 155€ je skvelý!



Jeho farba je tmavo modrá, takže je mobilný telefón veľmi krásny. Mňa tento mobilný telefón zaujal najmä fotoaparátom. Zadný má až 13 Mpix. a predný 8 Mpix.! Síce sú niektoré fotky horšej kvality, nejaký Photo Editor to napraví, takže sa nemusíte báť nejakých nekvalitných fotiek. Taktiež obsahuje blesk, ktorý je dnes súčasťou asi každého lepšieho mobilného telefónu. Funkcie fotoaparátu sú napríklad Prisvetľovacia dióda, Automatické ostrenie, Záznam HD videa či možnosť fotenia HDR. Verzia operačného systému je Android 4.4.2 Kit Kat. Uhlopriečku má teda 5",  čo umožňuje príjemné surfovanie po internete alebo hranie hier. Rozlíšenie displeja v pixeloch je krásnych 720×1280 a typ displeja je IPS. Kapacita batérie je 1900 mAh, čo je na pomery dnešných mobilných telefónov na strednej pozícii. Veľkosť úložiska je až 8GB z čoho vám po nainštalovaní všetkých povinných vecí ostane krásny 6GB. Taktiež je tam Slot pre pamäťovú kartu a tak si môžete svoju pamäť rozšíriť o maximálne 32GB. Tento mobilný telefón má až 4-jadrový procesor! Taktiež je frekvencia procesoru 1300 MHz a RAM-ku má 1024MB (1GB). Jeho šírka je 7,05cm, Výška je 14,4cm a Hĺbka je 0,83cm, čím sa radí medzi tenšie mobilné telefóny. Hmotnosť je 146 g. A taktiež nesmiem zabudnúť na to,  že má 2 sloty na SIM kartu. Balenie obsahovalo: Napájací adaptér, USB kábel, Slúchadlá, Rýchla štartovná príučka a fólia na displej. 

Mobilný telefón radím medzi kvalitnejšie mobily nižšej triedy. Aj napriek všetkým týmto výhodám sa mi stáva, že mi vypadne fotoaparát alebo keď mi zostáva 14% batérie tak sa mi vybije za 2 minúty. Inak s ním nemám žiadne iné problémy. Mobilný telefón napriek tomu hodnotím na 9,5/10b. 





Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa ich opýtať do komentárov. 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Práve včera sa mi pokazil mobil :( Vôbec mi nejde zapnúť :( Takže si musím kúpiť nový a tento vyzerá celkom dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Telefon vypadá zajímavě :) Já ale raději sázím na samsungy :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Telefón vyzerá naozaj luxusne :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieš môj Blog by Katy :-* alebo sa pridáš do mojej prvej GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images