Swift

TAG - Liebster Award TAG

Ahojte! Bola som nominovaná na TAG od Aďulik Sun za čo jej ďakujem.




 Keďže neviem, ako by som vám vysvetlila o čo v tomto TAGu ide, tak som si požičala "popis" od Aďky hádam sa nenahnevá :D. Je to TAG, ktorý má pôvod v Nemecku (viď názov) a je to vlastne správa, ktorá je hromadná a posúva sa ďalej a ďalej postupným tempom. 

11 Faktov o mne:
1. Volám sa Vanesa nečakané
2. Bývam v malej dedine na západnom Slovensku ale som Srdcom Východňarka :D
3. Počúvam Rock 
4. Milujem nákupy 
5. Chcem zrkadlovku lebo ma veľmi baví fotiť aj si na ňu šporím 
6. Som známa tým, že mám skoro stále dlhé nechty svoje, jazdím na longboarde a tunelmi.
7. Rada trávim čas vonku
8. Milujem čaje <3
9.  Milujem prázdniny.
10. Hrala som na husliach a bola som mažoretka
11. Milujem film Nástroje smrtelníkov: Mesto z kosti 

Otázky: 

 Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie ? 
Moje najobľúbenejšie ročné obdobie je leto

Čo ťa najviac baví na blogovaní ? 
Písanie článkov, presnejšie Hauly :D

Čím si chcela byť ako malá ?
Veterinárka 

Aká je tvoja obľúbená hudobná kapela ? 
Moja najobľúbenejšia skupina je Bon Jovi. Ale mám ďalšie obľúbene a tie sú: Nirvana, Red Hot Chili Peppers a Linkin Park.

Sleduješ nejaké iné blogy ? Aké ? 
Sledujem strašne veľa blogov :D

Čo ťa zaujme na blogu ako prvé ? 
Dizajn

Koľko hodín stráviš pri PC ? 
Iba keď píšem článok alebo robím niečo okolo blogu. Inak som na mobile

Aké je tvoje obľúbené jedlo ?
Pizza

Aké používaš aplikácie na úpravu fotiek ?
Na mobile to je VSCO cam. 

Aké máš plány do budúcnosti s blogom ? 
Celkom som nepochopila otázke, sorry :D

Snívala si niekedy o tom, že budeš slávna ? 
Veľa krát :)


Otázky pre nominované blogy: 
  1. Ako najradšej tráviš svoj voľný čas?
  2. Máš nejakú obľúbenú knihu? Ak áno, ako sa volá a od koho je? 
  3. Ako dlho máš blog?
  4. Čo ťa v tvojom živote robí naozaj šťastnou?
  5. Akú kozmetickú značku máš najradšej? 
  6. Akú kozmetickú značku nemáš veľmi rada? A prečo?
  7. Ako dlho máš blog?
  8. Obľúbený nápoj?
  9. Akej farby  máš oči?
  10. Akú vôňu máš najradšej?
  11. V akom obchode najradšej nakupuješ?


Nominované blogy:

Čo musia nominované blogy urobiť?

1 Vysvetliť, čo tento TAG je :) 
2. Poďakovať za nomináciu ( ja som to nevymyslela ) 
3. Napísať 11 faktov o sebe ! 
4. Odpovedať na otázky, ktoré vám vymyslela blogerka, ktorá vás nominovala 
5. Vymyslieť 11 svojich otázok pre ďalšie blogy :)
6. Vybrať niekoľko blogov, ktoré nominujete ( najlepšie od 5 do 11 ) Ja viac blogeriek nepoznám :/
7. Oznámiť vybratým blogom, že ste ich nominovali :) 
8. Pridať k článku alebo niekde na blog obrázok Liebster Award Tag 

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám krásny večer :)



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Tento tag se mi dost líbí, protože se takhle dá dozvědět o dané blogerce více soukromějších věcí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podaril sa ti a nemáš za čo :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images