Swift

Rozťahovanie uší

S rozťahovaním uší mám dosť veľké skúsenosti, pretože mám za sebou úspešné roztiahnutie obidvoch uší na 12mm. Ako som sa dostala k rozťahovaniu uší? Prečo som si ich roztiahla? Čo ak sa mi to o pár rokov nebude páčiť?..



Rozťahovať uší som si začala nejak začiatkom marca 2014. Ani neviem ako som sa k tomu dostala..Asi cez nejakých ľudí, neviem. Začala som ich rozťahovať raz večer a rodičom som to dala vedieť cez SMS :D. Najskôr to mamine vadilo, ale nejako sa s tým musela zmieriť a už to berie ako samozrejmosť a nevie si ma predstaviť bez tunelov. Niekde na internete som videla ako si jedna baba rozťahuje uší zicherkami. Tak som našla nejaké doma, dezinfikovala som ich a išla som na rozťahovanie. Prvý pocit si už veľmi nepamätám, ale viem že na prvých 5mm to skôr štípe ako bolí. Po 5 mm to je tak na polovicu. Najskôr som tam mala jednu, potom 2 a nakoniec 3. Potom, ako každý teenager chcel ušetriť nejaké tie peniaze tak som si do ucha dala vatovú tyčinku :D. Potom som mala fake rozťahovák tak som si z neho zobrala chvost a to som si roztiahla na cca. 5 mm. Keď som to mala zahojené tak som si tam dala slamku :D. Potom som mala ďalší chvost z fake rozťahováka tak som použila ten. Neskôr mi 8mm rozťahovák požičala kamarátka. Potom som si kúpila expander a ním som si ucho roztiahla na cca. 9mm a dala si do ucha 8mm tunel (1mm telo tunela). Keď som ten tunel mala v uchu cca. 1 mesiac a ucho som mala perfektné zahojené zobrala som expander a dorozťahovala na 12mm. Keď som do ucha chcela dať tunel musela som ešte trošku roztrhnúť kožu, bolelo to ale stálo to zato. Celkovo som si ucho rozťahovala cca. 7 mesiacov keďže som nemala veľa materiálov. Druhé ucho som rozťahovala oveľa rýchlejšie. Roztiahla som si ich, lebo sa mi to páči a som ten typ človeka, ktorý si ide za tým čo chce aj keď v tom vidí veľa prekážok. Uši už mám roztiahnuté cez rok, a zatiaľ mi to nijak neprekáža, takže chill. A keď sa mi to neskôr nebude páčiť? Stále sa to dá stiahnúť na 1mm alebo si to proste dám zašiť.


Ďakujem za pečítanie a prajem pekný deň ^_^







You Might Also Like

2 komentárov

  1. Taky mám roztažené uši, jedno na 16 mm, druhé na 10 mm, ale i to druhé chci na 16 mm :) Doma to nijak nevadilo, dokonce ani mojí babičce, což jsem docela koukala no :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som chcela mať 16, ale 12 zatiaľ stačí :)
      Tak to je potom fajn..:)

      Odstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images