Swift

Niečo o mne

Ahojte..Aby ste ako tak vedeli aj niečo o mne, tak som sa rozhodla, že vám sem napíšem nejaké tie veci ktoré mám rada, čomu sa venujem..




Takže na začiatok som 14 ročná baba ktorá nenávidí nudu a obyčajné veci..Nemám rada keď som rovnaká ako ostatný preto sa snažím "vyniknúť z davu". Mám rada adrenalín čiže sa venujem longboardingu. Zbožňujem motorky. V poslednej dobe sa sústredím na vojakov..Začalo ma baviť zaujímať sa o ních a chcela by som sa dostať aj na VA (Vojenskú akadémiu). Patrím do tej skupiny ktorá je uletená na piercingoch, tetovaniach, tuneloch a podobne. Mám obidve uši roztiahnuté na 12mm a mám v pláne ich zväčšiť asi na 16mm. Mám červené vlasy..Čo sa týka obliekania mám oči skôr pre rifle, tričko a tenisky ako nejaké šaty alebo sukne..Prevažne počúvam rock a moja najobľúbenejšia skupina je Americká skupina Bon Jovi. Hneď za ňou je už rozpadnutá skupina Nirvana a za ňou Red Hot Chili Peppers (RHChP), ale rada si pustím aj Linkin Park či Ac/Dc (metal).


You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images