Swift

RECENZIA - Moje skúsenosti so stránkou www.mybottle.sk

Ahojte! Pred nedávnom som si objednávala fľašu My bottle. Táto fľaša je ako stvorená pre tých, čo ráno nestíhajú a potrebujú si dať kávu, čaj alebo horúcu čokoládu do nejakej fľaše, ktorej neublíži, keď si do nej dáte horúci nápoj. Naopak si do nej môžete dať úplne studený nápoj vybratý priamo z mrazničky. Ďalšie + je, že šetrí životné prostredie aj vaše zdravie, z dôvodu, že je prírodná!

Nájdite si chvíľku času na vyplnenie dotazníka, prosím.

Ako ste mohli z nadpisu pochopiť, fľašu som objednávala cez stránku www.mybottle.sk. Fľašu som si objednávala 28.5.2014  a prišla mi až 9.6.2015. Dôvod prečo mi ju poslali až tak neskoro je taký, že mali dovolenku. Napísali to na ich stránku až 2.6.2015, a podľa toho, čo majú na stránke napísane (že ju pošlú do 1-3 dní) som ju mala mať ešte v máji doma. Neviem či to mám brať ako moju alebo ich chybu. keďže to napísali na stránku až 2.6.2015. Takže moju skúsenosť s dotyčnou stránkou hodnotím tak 50/50. Ale veľmi som sa na ňu tešila, takže som to nejako vydržala. Hlavné je, že už je u mňa doma. Cena fľaše je 12,99€, čo je asi najvyššia cena na Slovenskom trhu ak si kupujete originál, samozrejme. Ale lepšie je si priplatiť, ako zaplatiť 8€ a potom to ľutovať, pretože rozdieli medzi originálom a fake sú veľké. Ale to si môžete prečítať na ich stránke. Toľko o skúsenostiach s touto stránkou, teraz si povedzme niečo o hlavnej veci tohto článkou, o fľaši My bottle. 



  • svetový hit, štýlový vzhľad
  • odolná voči poškodeniu
  • objem 500 ml
  • nie je závadné pre zdravie človeka, je ekologická
  • dodávaná s praktickým vrecúškom
  • je vhodná pre teploty -40°C a až do 100°C 
  • výška je 19,5 cm 
  • Farba: priesvitná 
Najštýlovejšia fľaša, akú si viete predstaviť - kto ju nemá, nie je IN! Hneď od svojho vzniku vyvolala obrovský záujem a bola zaradená medzi svetové vychytávky. Dodávaná so štýlovým vrecúškom "Nechytaj moju fľašu" (Don´t touch my bottle). Je perfektným doplnkom na výlety, do prírody, fitka alebo len tak na prechádzky po meste. Čokoľvek do fľašky dáte, či už kávu, čaj, ovocný nápoj alebo ovocie, vyzerá skvele, imidžovo a pritiahne všetky pohľady okolia. Kúpou MY BOTTLE flaše tiež prispievate k šetreniu životného prostredia. Jej používaním obmedzujete množstvo odpadu z plastových fliaš, ktoré patria medzi hlavných nepriateľov planéty. Plastové fľaše taktiež svojím zložením vypúšťajú do nápojov škodlivé látky, čo vám pri nezávadnom zložení pri MY BOTTLE nehrozí.
Materiál: Tritan - prírodná živica (väčšia odolnosť voči poškodeniu, jednoduché čistenie, nezadržiava pachy a chute), Polypropylene (vrchnák). 
     






Máte aj vy MY BOTTLE? Aký názor naň máte? Plánujete si ju niekedy v budúcnosti kúpiť? Všetko mi napíšte do komentárov! ^^

Ďakujem za prečítanie a prajem krásny letný dník <3



You Might Also Like

12 komentárov

  1. osobne preferujem voss, nie tú plastovú ale sklenenú. síce sa môže rozbiť, ale podľa mňa má lepší dizajn, a ktomu dostanete ju len za pár "šupov" + máte na začiatku nórsku vodu, ktorá je najčištejšia :)
    http://itsromanaxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj fľašu voss som si zakúpila, ale pravdu povediac, tá nórska voda mi veľmi nechutila, aj keď Nórsko ako krajinu milujem. Ale je to každého osobný názor, za ktorý ti veľmi pekne ďakujem^^

      Odstrániť
  2. Momentálně mám lahev voss, ale už ji mám dost dlouho, takže se pomalu poohlížím po nějaké nové a my bottle mi padla do oka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem zaručiť, že My bottle je oveľa lepšia ako voss. Ale zas každá fľaša má aj svoje plusy, aj mínusy..:) Ďakujem za reakciu^^

      Odstrániť
  3. Lahev s uzasnym designem! Vypada skvele :))
    (z blogu wecreateyoutoo.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já sice vím, že je tam napsáno, že je to originál, ale já z toho mám vždy strach, že třeba některé stránky to mají jako fake koupené z Ali, protože je to teď velikánský hit.. Z toho bych tedy měla strach, ale když jsi spokojená, tak to je hlavní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako "znak" originality je nápis na dolnej strane fľaše- BPA FREE. A navyše, stránka www.mybottle.sk je originálna stránka My bottle na Slovensku, takže tam sa niet čoho báť :) A ako som spomínala v článku, na ich stránke nájdeš krásne rozdiely medzi originál a fake..:) Síce si trošku priplatíš, ale stojí to za to. Ale ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  5. Tá fľaša je naozaj veľmi originálna, super :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images